Wednesday, February 4, 2009

Bulan Februari..................

Assalamualaikum semua, pejam celik pejam celik dah masuk bln februari ni.Aku kat jubail ni pn dah nk masuk bln yg ke 2.Kejap jer rasa.Tapi yg x best nyer iqamah x dpt lagi.X leh nk wat akaun bank(wat loan ker) lesen dan mcm2 lagilah.Sabar jerlah.Smlm ader lagi 12 org dari Malaysia dtg ke saudi kayan.Yg aku kenal Nakharuddin.Dia tu bakal supervisor plant aku. Setakat ni baru ader 2 org supervisor termasuk Nakharuddin. Yang lain Lead Operator,Inside Operator ngn Outside Operator.Musim sejuk pn dah nk berakhir.Masih dalam 17 degree C lagi. Bln 2 jugk aku nyer bestday.Dah 31 umur aku.Esok aku training lak Dari kul 8 pagi sampai kul 12 tghari lepas tu g beach camp anjuran Kelab Rakyat Malaysia Jubail.Mesti seronok kan sbb ramai yg nk join.Aktiviti-aktiviti aku ceritakan nanti.Kepada yang buat persedian kesini,teruskan lah.Jumpa lagi update akan datang.Salam

No comments:

Demi Masa