Friday, February 20, 2009

Kedai Sandwich


Posted by Picasa


Salam semua,nak tau kan apa yang kitaorg sarapan sebelum g keje.Sandwich hehehe
ader mcm2 sandwich ader.lauk ayam ,daging,hati,sosej yg dipotong nipis(2 riyal setiap 1)ngn telo hancur(1 riyal).air teh ngn kopi cuma 1 iyal jer setiap 1. Tgklah muka2 kelaparan.Mcm aku ni aku beli 2 sandwich.1 tuk sarapan dan 1 lagi tuk makan tghari(sbb aku dah jemu mkn kat kafeteria).Setakat ni saja ruangan kali ni.Ada idea aku upload lagi yer.

4 comments:

Chekgu BaniHassim said...

salam syarill..
salam kenal...

waa...murah le kalau sandwich 1-2 riyal je...
huhu...
mcm besh je nmpak..

Mohd Syarill said...

wslm chekgu,
salam perkenalan.
mmg murah ader free pass wat umrah ker wat haji ke dtg ler cni rasa sandwish hehehe

Neeza Shahril said...

shahril suka sangat makan sandwich kipdah (hati) tu.. akak try sekali.. errr.. kureng sukee.. hehee..
tapi sandwich telur, akak suka :)
ni kat kedai mana yek?

Mohd Syarill said...

kedai nyer kat belakang kediaman kami(alhasoon) kedai baru ni.bersih lagi.mlm2 kalau kami lapo sngt kami g cni jer.ajak ler shahril ke sini.

Demi Masa