Tuesday, February 24, 2009

My Lucky Day


Salam semua,Bertemu kali ni ada 2 cerita yang cukup mengembirakan aku hari ni.hehehe
Pertama pagi tadi dlm pukul 10.30 pagi aku g building nombor 1.kat situ ader ler bahagian finance dan bnyk lagi.ader gak mini post office.kat situlah segala surat2 yg dihantar ke saudi kayan.Kali kelima aku ke situ untuk dpt kan surat aku dan ternyata ader.Kad tu dipos oleh my darling pada 6 februari dan sampai ke aku 24 februari mengunakan pos biasa jer memandangkan pos laju harga nyer leh li kad seperti ini sebanyak 20 kali bestday(jika kad ni harga rm 4).terima kasih my darling.Siap gambar tu.Comel x anak2 aku.
Kedua ptg nyer pulak dalam pukul 2 aku pergi ker gr(goment relation) aku dapat lak iqama yg aku impikan selama 2bulan 9 hari.
hampir aku nk gila memikirkan nyer.Bayangkanlah kawan2 aku yang dah lama dpt,dah wat akaun bank,dh wat loan lagi,dah wat umrah,pasni nk wat lesen lak.aku 1 apa pn belum wat apa2 di sebabkan iqama xder.tapi sekarang syukur Alhamdulillah.Kepada yg belum dapat tu,sabar yer.Sekian wat kali ni.Jumpa lagi...............................................................
Posted by Picasa

1 comment:

Neeza Shahril said...

terharu tengok isteri tersayang hantar kad untuk suami tercinta yang jauh dimata..
comel anak-anak syarill.. kecik aje Shidah rupanya.. macam sama size badan dengan anak-anak aje.. hehee..

tahniah sebab dapat iqama tu.. lepas ni boleh lah pergi Mekah kan..

Demi Masa